*our LOVE journey*

Daisypath Next Aniversary Ticker

Saturday, March 21, 2009

cinta, tiada akhirnya...

Assalamualaikum sumer..
ari ni sy nk wat ckit citer..
nk kongsi dgn kwn2 sekalian :)
kalau ade sebarang pandangan, kritikan..
amatla dialu2kan..
wa'alluaalm.. :)
-------------------------------------------------------------------------

Aku tersedar dari lenaku. Jam di skrin telefon bimbitku sudah menunjukan pukul 6.20 pagi. aku bingkas bangun, meninggalkan tempat pembaringanku, ingin menyahut seruan Yg Maha Pencipta di atas sana. Aku segera mengangkat wudhuk dan kembali ke bilik tidurku semula untuk menunaikan solat fardu subuh yang sudah tiba ke hujung waktu. Ku hayati bacaanku walau kantuk masih bersisa di dalam diri. Dihujung solatku, aku titipkan doa buat kedua ibu bapaku, masa depanku, sahabat2ku dan dia. Dia,lelaki yg kuimpikan agar menjadi imamku di suatu masa nanti. Kemudian aku berteleku di atas sejadah. Merenung diri sendiri, bermuhasabah di dini hari. Alangkah banyak sekali dosa2ku ini kepadaMU. Air mataku menitis satu persatu..

No comments:

Post a Comment