*our LOVE journey*

Daisypath Next Aniversary Ticker

Thursday, March 19, 2009

Bismillahirahmanirrahim..

Dengan nama Allah Yg Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..
hari ini, sekali lagi saya akan memulakan blog saya..
yang ketiga..
nti saya akn linkkan dgn my 2nd blog oke?

blog saya yg ketiga ini adalah untuk meluahkan rasa hati..
memuntahkan segala idea kreatif saya di alam maya ini..
actually dah lama sgt saya x berkarya..
last cerpen/novel masa sy di tingkatan 2 dulu2...
thatz long time ago rite?
however..insyaallah..
di kesempatan ini, dengan kelapangan waktu yang ada..
saya akan berkarya..

harap2 dpt la support dr sahabat2 saya di alam maya ni!
:)

kat sini juga saya nk ucapkan jutaan terima kasih pada sahabat2 yang setia menemani sy di saat saya susah dan senang..mendengar keluh kesah sy ni..
thanx alot my dearest frenz!


Buat tunang tersayang..

Perjalanan yg bakal kita tempuhi masih panjang..
setiap saat yang berlalu akan menguji kesabaran dan kesetiaan kita
antara satu sama lain..
syg berharap akan ada bahagia di hujung cinta kita..
syg akn tetap setia menanti kepulangan abg saban waktu..
biar jarak memisahkan kita..
namun harapan ini akan menyatukan kita berdua..
kata org, biar jauh dimata, dekat di hati..
syg meletakkan sepenuh kepercayaan kepada abg..
jadi jgn sesekali abg khianati apa yg telah syg berikan kepada abg..
kemana pun abg pergi..
ingatilah syg, insan yg akn sentiasa bersama abg..
susah dan senang..InsyaAllah..
ini janji syg pd abg..
ukhuwah fillah abadan abada~
semoga cinta kita berada di bawah lindungan NYA selalu..
:)

No comments:

Post a Comment